
FENG SHUI INSTITUTTET
Revitalisering af visuel identitet på tværs af alle digitale og trykte platforme. Brief: Skandinavisk og orientalsk design i en moderne fusion, henvendt til det kvindelige segment. Design af nyt logo, design-guide, makeover på website og bedre indeksering, ny billedstil, strategi for sociale medier og planlægning af salgsfremmmende aktiviteter bl.a. webinarer og kurser. Samarbejdet inkluderer desuden layout og publicering af bøger og e-bøger til bl.a. Amazon og Saxo.






Om identiteten
​
Identiteten tager udgangspunkt i de 5 elementer, som er omdrejningsunktet for Feng Shui. Logoet er designet ud fra 5 entiteter der tilsammen danner emblemet, i den orientalske stil - et unikt kendemærke sammen med navnetrækket. Logoet er lavet i flere variationer og emblemet kan bruges i flere forskellige farver og som baggrundsdesign.





Resultater
​
Efter rebrandingen og den nye strategi på især sociale medier, er virksomhedens salg øget med 20% og antal følgere med 30%.
Tre af de vigtigste fatorer har været ændret prissætning, opdatering af webshoppen på websitet (for at øge troværdigheden i købsoplevelsen), samt en justeret strategi på sociale medier - med især brug af reels der aktiverer og interagerer.



