top of page
Kinesiske krukker.jpg

FENG SHUI INSTITUTTET

Revitalisering af visuel identitet på tværs af alle digitale og trykte platforme. Brief: Skandinavisk og orientalsk design i en moderne fusion, henvendt til det kvindelige segment. Design af nyt logo, design-guide, makeover på website og bedre indeksering, ny billedstil, strategi for sociale medier og planlægning af salgsfremmmende aktiviteter bl.a. webinarer og kurser. Samarbejdet inkluderer desuden layout og publicering af bøger og e-bøger til bl.a. Amazon og Saxo.

Screenshot 2024-09-11 185420.jpg
Mock-up-Feng-Shui-trappe.jpg

Om identiteten

​

Identiteten tager udgangspunkt i de 5 elementer, som er omdrejningsunktet for Feng Shui. Logoet er designet ud fra 5 entiteter der tilsammen danner emblemet, i den orientalske stil - et unikt kendemærke sammen med navnetrækket. Logoet er lavet i flere variationer og emblemet kan bruges i flere forskellige farver og som baggrundsdesign. 

Image by yifei chen

Resultater

​

Efter rebrandingen og den nye strategi på især sociale medier, er virksomhedens salg øget med 20% og antal følgere med 30%.

 

Tre af de vigtigste fatorer har været ændret prissætning, opdatering af webshoppen på websitet (for at øge troværdigheden i købsoplevelsen), samt en justeret strategi på sociale medier - med især brug af reels der aktiverer og interagerer.

Selfmade production of illustrative clipboard calender 2022_edited.jpg

underscore_

Kontakt os

+45 40 53 22 18
Send os en mail

Social

LikedIn
Instagram

Om os

CVR v. Factofly

© 2025 Underscore_. All rights reserved.

bottom of page