
LOLLE FRUGT
Rebrand af frugtplantage fra 1938. Virksomheden ønsker et mere moderne og iøjenfaldende look, for at tiltrække og fastholde en yngre målgruppe, samt være mere konkurrencedygtig overfor andre lokale brands. Fokus har været at forny identiteten med rod i virksomhedens eksisterende kerneværdier udvikling, kvalitet og høj service - uden at miste fodfæste og det lokale islæt.

Løsningen
​
For at fastholde en del af den gamle identitet, der for mange af virksomhedens stamkunder i de ældre generationer er velkendt, er logoet udviklet med fastholdelse af den eksisterende font. Formen fra bogstavet o i "Lolle" er lavet om til et æble, og udsnittet er brugt som blade. Farvepaletten har rod i de farver, som findes på frugtplantagen, dog med et moderne tvist.








CVI designguide ​
​
Her kommer der mere tekst om udvikling af designguiden.

Kernefortælling
"Hos Lolle Frugt lægger vi vægt på udvikling, kvalitet og høj service. Det har igennem tre generationer været vores værdier og dem holder vi fast i."




